Rambo Supreme Fleece

Miss Sixty

Trådstartare
Hur är det täcket?

Är det tjock fleece?

Undrar eftersom pållen ska åka transport i 2 timmar( 4 timmar med resan hem) i nästa vecka och jag behöver något tunt täcke så kom gärna med förslag:)
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Jag har det här nu (fast silvrigt) när jag kör hästen
bu_pow_cool_std_600.jpg



det är från Bucas och heter Power Cooler. Kostade 749:- och är helt suveränt.
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Behöver du verkligen täcke på hästen nu? Vi har typ 20 grader varmt här, undrar hur varmt det blir inne i en transport.
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Här nere har det regnat snart i mer än 1 vecka, sen sa hon tunt, det är inte precis så att hästen dör.
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Här har vi bara 13 grader, målnigt och blåsigt.
Har man en isolerad transport med mkt bra ventilation (har för mig att Miss Sixty har det) så är det faktiskt väldigt svalt i transporten trots över 20+ ute :idea:
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

lill_flesky skrev:
Behöver du verkligen täcke på hästen nu? Vi har typ 20 grader varmt här, undrar hur varmt det blir inne i en transport.
:bow: :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Just idag har det varit finnt väder men andra dagar har det varit ös regn och runt 10 grader
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Jag har ett Rambo Supreme Fleece till min pålle. Är jättetjock och härlig fleece, dock inte speciellt hållbart (iaf inte det med hals, sprack upp efter bara ett par gångers användning). Antagligen pga passformen. Litet i halsen men stort i övrigt. Men det utan hals kan nog vara bra. Funkar kanon för att hålla hästen torr...
 
Sv: Rambo Supreme Fleece

Jag har ett jättetunt från Domani. Showjumper tror jag modellen heter! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter 40 minuter i telefonkö, hos sjukresor När ska du åka? 8.40 och ska vara där för incheckning 2 1/2 timme tidigare. Hur dags...
Svar
3
· Visningar
548
Senast: IngelaH
·
Utrustning Jag ska åka på en ridresa i vår där jag kommer rida ungefär fem timmar per dag, i sträck. Eftersom jag varit gravid och fått barn sedan...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 924
Senast: Wingates
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 136
Senast: Blyger
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp