Rambo supreme turnout

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare trasdokkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 710
T

trasdokkan

tänkte beställa ett sådant.. undrar bara vad ni tycker och har för erfarenheter av det täcket?

Sv: Rambo supreme turnout

Ett av de bästa täckena jag har, om det regnar/snöar rinner det bara rakt av, syns inget på det sen heller. Det är helt underbart bra helt enkelt... Ligger superbra på min pålle dessutom, han får skav av det mesta men inte Rambo-täckena :)
Sen när han är såld får ynglingen ärva det :p Kör bara Rambo o Rhino som utetäcken om vintrarna, dom funkar bäst helt enkelt.

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: MiniLi
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
431
Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
754
Senast: Lemeie
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
273
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Torrfoderdjungeln..
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈