Bukefalos 28 år!

Rambo sweet itch hoody

Marty

Trådstartare
Rambo sweet itch hoody verkar vara ett täcke som många är överens om att är bra. Jag står i groparna att köpa ett nytt flugtäcke till min dam efter att hennes Rambo Bug Buster slitits ut i bogen så det skyddande tyget försvunnit och hon får skav. Jag vill gärna ha lite mer utförliga användarrecensioner av drambo sweet itch hoody. Egentligen handlar det väl mest om man och pannlugg som jag blir lite rädd om. Skavs det lätt bort med detta täcke? Tycker det är så tråkigt med halstäcken eftersom manen blir lite tilltufsad, och jag vill ju helst vara lite rädd om den lilla pannlugg min häst har...
 
Min ena ponny har också liten pannlugg men än så länge verkar den ha klarat sig. Nu gillar hon tydligen inte öronhålen så hon har det på halsen bara.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har Rambo sweet itch hoody - hur varmt är eg tyget? Om de springer och busar och blir svettiga, torkar de lika snabbt som med...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 625
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 549
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 320
Senast: Niki
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp