rÅNARLUVA

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 290
S

Sellan

någon som införskaffat sig en sådan?
jag har :)
efter flera års letande hittade jag äntligen en :bump: :bump:

märket vet ej men det står ngt med 66 (gradertecken) fanns väl "vanliga" kläder i samma stil?
haha den e skitcool
fast är det inte lag numera på att man inte får dölja ansiktet osv? eller e det bara om man gör demonstrationer??

:D :p ;) :love:

Sv: rÅNARLUVA

ja men den är till för att ridas i :p
när det e riktigt kallt så inte näsan trillar av :devil:

Jag har använt försvarets rånarluva (eller det heter väll officiellt hjälmunderlag) i några år och den är grymt perfekt och skön att ha när man rider.

Jag fick en i julklapp av min sambo förra året! Kan tillägga att jag använt den flitigt! :)

Märket är nog 66 North. Ett ganska dyrt märke från Island. En vanlig fleecetröja går för runt 900 kr... (själv köper jag oftast fleecetröjor för ca 100 kr) Vill du komplettera med mer grejer i samma märke så hittar du det enklast i Islandshästaffärer. Enligt de som har grejerna så har de dock god kvalitet och används av många professionella ryttare i islandshästvärlden.

:eek:

OMG!!

heh.. får köpa därifrån om vi vinner på lotto nån gång :angel:

provred den igår! jättebra och skönt föt kinderna.. fast av värmen/fukten av min andning så började min mascara rinna :p
fast den kändes inte kladdig innuti vilken jag trodde den skulle göra efter ett tag.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes. Nu är...
Svar
2
· Visningar
790
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 669
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan (moderator flytta tråden om den ligger fel... ;) ) Varning - lååångt!! Jaha, då kom man hem till föräldrarna i morses & farsan...
Svar
12
· Visningar
2 559
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur... 2
Svar
33
· Visningar
4 823
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna