Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag å pojkvännen ska dit å vi ska gå runt i sånadäringa långkalsonger (röda för övrigt) med lucka bak, boots å hatt...men det får nog bli ett par öl innan jag kan gå ur husvagnen ens...:crazy:
Men guuuud va jag längtar!:bump:

Var har ni hittat sådana moderiktiga byxor om man får fråga? ;)

// M
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag köpte våra hos Håkan Ask, han bor bara ett par kilometer från oss. Men dom finns nog på många ställen, bla, som det näms här ovan, på chappen.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Ja, det är enkelt att tro… men den dag man blir diskad för att man red barrel race på stångbett med två händer, då vet man att man läst fel regelbok. Jag föredrar att veta innan jag går in på banan.

Har inte riktigt med ämnet att göra...MEN!!! Varför ska du rida Barrel på stång?????????????????????????? Om din häst är välskolad, välförberedd, mjuk, villig och ffa nöjd med sin uppgift behövs varken stång, tiedown, sporrar eller andra hjälpmedel. Jag har ridit mycket Pool och Barrel i många år och de hästar som trivs laddar max själva, håller in runt tunnorna själva och styr själva. Förhoppningsvis förbjuds det att rida med stång, två händer och sporrar i Pool och Barrel. Det är en plåga att se alla ryttare som rycker och sliter i munnen på hästarna, vars huvuden är låsta av tiedown och hur sporrarna går som hackspettsnäbbar i sidorna på hästar som redan ger allt de kan! Därtill kan inte de förb-e ryttarna sluta sporra när de når mållinjen utan fortsätter en stund till. Lagom till att de slitit hästens underkäke mer eller mindre ur led!!!!!!!!!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Men....
Det där var väl bara ett exempel ???
Inget att haka upp sig på...
Det är ju inte det som denna tråd handlar om ens en gång :confused:

// M
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

På high chap. ?
Eller bara till tävlingarna?

(vet inte hur det ser ut där nere :o )
// M
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hoppas att proppen kommer ut snart:bump:

//Carro
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

OK, då kan vi spinna vidare i tråden...

Vilka har för avsikt att åka dit och tävla??:idea:
Carolina
Erik?

Fler??
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

OK, då kan vi spinna vidare i tråden...

Vilka har för avsikt att åka dit och tävla??:idea:
Carolina
Erik?

Fler??

Har inte riktigt bestämt mig än. Beror bla. på ekonomi och andra tävlingar. Men skule vara jätteskoj!
/Erik:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag har tänkt åka dit å tävla om ekonomin tillåter det vill säga :) Var så himla skoj förra året :bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

''

Ja jag hade tänkt de :)

Själv?

//Carro

Skulle jag? Nä, har inte nerver till det! Får va hästskötare och öl hämtare åt Kinna Ropers-gänget istället.

Vilka klasser ska du va med i? Vad har du för häst?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hälsa C och T från mig (onykter vindrickande människa från 30 års kalaset) ;) :angel:
Jessie alias Lakrits
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Det är klart du skall dit o tävla Erik...
Fanklubben kommer ju hejar på dig...;)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Carolina
Erik?
Lovelife

Fler????


Visst ska vi som INTE tävlar ha en Bukeklack????
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
678
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 386
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
26
· Visningar
1 518
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp