Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Skulle jag? Nä, har inte nerver till det! Får va hästskötare och öl hämtare åt Kinna Ropers-gänget istället.

Vilka klasser ska du va med i? Vad har du för häst?


HAHA..
Okej, men det är ju ganska kul det med...:)

Ja vet inte riktigt än vad jag ska tävla för klasser.. har inte bestämt, får se när proppen kommer ut!
Men det blir väl ridklasserna och sen lite boskapsklasser för min del...
beror på hur mycket vi hinner träna boskap...
Jag har en arab på 7 år.. han är kanon att ha med på tävling... såå snäll, jag bara :love: honom..
Har du någon häst?
varför ska inte du täv?

//Carro;)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag har ett travarsto, 4 år .Jag började rida in henne i höstas så hon e inte färdig för en så stor tävling än...Framförallt är inte jag redo för någon tävling överhuvudtaget! Jag blir helt sjukt nervös! Sen så e lill-tjejen rädd för hästar hon inte känner så jag får nog ta tag i den biten innan jag ger mig ut på tävlingsbanorna...Blir nog lite för mycket för henne annars typ så här:bump: hon e rätt bra på å studsa nämligen:rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Vi kommer med våra två super araber! Skall bli trevligt!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

En liten fråga bara...

Vart, när och hur... eller hur kanske jag inte behöver svar på...

Jag vill komma och titta, jag ska testa på western för första gången den 13/4...
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

det är nere på high chaparral, och tävlingen börjar den 28 juni till den 1 juli..
Du kan gå in och titta på rha.nu och så klickar du på loggan längst ner till vänster, där står lite info om tävlingen, men dock så har inte proppen kommit ännu.. Tyvärr..

Vart ska du tävla den 13 då?

//Carro
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej!
Vad har du för fiiiin pålle då?
stam?
//Carro

Cala D'or- Pargos samt Fetich-Granit
En röd med bläs, kraftig och en sagohäst; älgfärgad med fyra vita strumpor svart och vit man och svans. Godingar tycker vi:)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

det är nere på high chaparral, och tävlingen börjar den 28 juni till den 1 juli..
Du kan gå in och titta på rha.nu och så klickar du på loggan längst ner till vänster, där står lite info om tävlingen, men dock så har inte proppen kommit ännu.. Tyvärr..

Vart ska du tävla den 13 då?

//Carro


oki... tack...

jag ska inte tävla utan testa på...
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Helt klart vi måste ha:banana: ...så slipper jag skrika själv o skämma ut mig;)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sorry TS, vääldans OT.

Men vart bara tvungen att skriva att jag har en unghäst efter samma hingst som din (Cala D'or) och hingsten står faktiskt hemma hos oss nu på gamla dar. :)
Hur är din häst? Hur gammal, färg, storlek? Skulle va jättekul att höra lite o gärna nån bild.. :bump: Alltid kul att höra om släktingarna! Du kan pm:a om du inte vill kapa tråden alltför mycket (jag försökte men var väl för otecknisk för att lyckas.. :o ).
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Inga vettiga på denna dator....har du själv araber? tävlar?Klasser? Är det någon/ra hästar man borde hört om?

Okej!
Ja jag har två st egna..
Tävlar på C-A nivå...
Tävlar alla olika klasser..
Du kanske har hört talas om Don Miko, tävlade på chappen förra året.. men tror inte det:D
Jag har bilder på dem på min sida här på buke.. om du vill se dem...
Men visst är dom böra föörrr underbara:love:

//Carro
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sorry TS, vääldans OT.

Men vart bara tvungen att skriva att jag har en unghäst efter samma hingst som din (Cala D'or) och hingsten står faktiskt hemma hos oss nu på gamla dar. :)
Hur är din häst? Hur gammal, färg, storlek? Skulle va jättekul att höra lite o gärna nån bild.. :bump: Alltid kul att höra om släktingarna! Du kan pm:a om du inte vill kapa tråden alltför mycket (jag försökte men var väl för otecknisk för att lyckas.. :o ).

Hej .Så roligt att du har en släkting till min goding. Han är rödskimmel stå i pappret men han är eg mörkbrun med 4 vita sockor och bläs. Svans är vit och svart, man är svart. Han är 5 år och startade första gången i helgen faktiskt. En underbar häst på alla sätt. Cool som en frys, bra gångarter, mjuk att sita på, lättlärd. går naturligt i låg form. Lätt att hantera. Finns inget illa att säga. Supernöjd. Jag tror att han kan synas på tävlingar framöver. Vi börjar som sagt nu och pysslar väl på i C;D;E nivå i år i WP, WH, Trail och möjligens början till WR och reining...får se vad han vill lite. Han gör vändningar stoppat hårt och tvärt, spinn sisådär och joggar bra. Lite svår att få i v galpp, men bättrat sig även där. Berätta om brorsan!:bump: Skall fundera ut hur jag skall få in en bild på nåt sätt.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Det är klart du skall dit o tävla Erik...
Fanklubben kommer ju hejar på dig...;)

Haha.. blir mer och mer sugen desto mer det närmar sig... får väl fixa lite ramsor, flaggor, tröjor m.m så måste jag väl ta mej dit.. haha.. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
nej , skojja bara ;)
Vi får se, men kul att det finns fler än en själv som engagerar sig i ens tävlande .. :eek: :D
/e
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej .Så roligt att du har en släkting till min goding. Han är rödskimmel stå i pappret men han är eg mörkbrun med 4 vita sockor och bläs. Svans är vit och svart, man är svart. Han är 5 år och startade första gången i helgen faktiskt. En underbar häst på alla sätt. Cool som en frys, bra gångarter, mjuk att sita på, lättlärd. går naturligt i låg form. Lätt att hantera. Finns inget illa att säga. Supernöjd. Jag tror att han kan synas på tävlingar framöver. Vi börjar som sagt nu och pysslar väl på i C;D;E nivå i år i WP, WH, Trail och möjligens början till WR och reining...får se vad han vill lite. Han gör vändningar stoppat hårt och tvärt, spinn sisådär och joggar bra. Lite svår att få i v galpp, men bättrat sig även där. Berätta om brorsan!:bump: Skall fundera ut hur jag skall få in en bild på nåt sätt.


Brorsan är faktiskt en liten syster :p bara 2 år gammal. Blir skimmel, född brun. Hon är ganska liten nu men jag hoppas hon växer på sig. Jättekul liten häst som ska bli westernpålle när hon blir stor, väldigt cool hon oxå och lätthanterlig. Nu är vi mest ute o går, har sadel o träns, tränar på att åka transport, osv o hon är så duktig. :love: Ska försöka fixa in nån bild jag med.
e. Cala d'Or och uue. Pargos , vem är mamman till din? Kanske nån man känner till. :idea:
Skoj att vara ute o tävla, längtar tills vi ska ut, får väl försöka ta mig till Chappen i sommar och heja på er :) :banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Mamman heter Palettra e. Pargos u. Esparda. Är de helsyskon kanske? Det var spännande. Har du någon aning om var hingsten finns, Cala D'or?
Om du ser oss på Chappen eller ngn annan tävling i sommar (Vi håller till i distrikt väst) kom och hälsa på oss. Fernando Gracioso heter pållen. Funderar på tekniken med att få in bild nu!:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Inte helsyskon men ändå ganska nära, hon är ue. Leo the Lion som är e. Pargos u. Esparda
Cala D'or står hos oss utanför Uppsala, inte jag som äger honom men jag hjälper till o sköter bla honom. Tyvärr börjar han bli rätt gammal o har lite dåliga tänder så jag vet inte hur länge han får vara kvar men över sommaren iaf. Ska försöka lägga in en bild på honom oxå (inte så teknisk av mig :angel: :D )
Klart jag kommer fram och hälsar om jag ser er, det vore jättekul! Nu har jag ännu större anledning att komma till Chappen. :D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej, vad kul att det är så många som längtar till tävlingarna på High Chaparral. Jag är ordförande i HCWR - High Chaparral Western Riders och vi har vår hemmaarena där ute. I år ska vi ha med flera ryttare och förstås ha en massa kul runt den här veckan. Har ni svårt att få tag på stugor så kolla med Ågårds camping. Det ligger bara några kilometer från HC och det går att stalla upp hästar där också om man är ute i god tid.....kram Ingela:bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Längtar såååå!!:bump:
Ska bli så j-la KUL!:banana:
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
678
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 386
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
26
· Visningar
1 518
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp