Ranch Trail Cup

M

Mia L

Tänkte bara påminna alla glada hästmänniskor att nu på lördag den 3 juni kör vi årets upplaga av Ranch Trail cup där det finns en massa härliga ekipage och mycket prispengar i potten. Ni kommer väl?!!:bump:
 
Sv: Ranch Trail Cup

Mer info finns på www.ranchtrail.se Måste förtydliga att tävlingen ej arrangeras av WCWR eller WVK utan av Ranch Trail Soceity. Annars stämmer det fint att det är i Slöinge mellan Falkenberg och Halmstad. Så välkomna att avnjuta en häftig westerndag med oss!:banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 264
Senast: ako
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp