Ranchtrail

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 930

Mirre

Trådstartare
Sitter och läser en artikel i stallmagazinet om just Ranchtrail.
Hur vanligt är det? Verkar himla kul alla fall:)

Sv: Ranchtrail

Finns väl pårättmåga tävlingar,fast det brukar väl inte vara så många ranch trail-klasser som trail-klasser?

Zindy16 skrev:
Sitter och läser en artikel i stallmagazinet om just Ranchtrail.
Hur vanligt är det? Verkar himla kul alla fall:)

Det är ganska vanligt (fast det är ingen SM-klass ännu, undrar varför inte? :confused: ), och det är jättekul! :)

Jag tycker att ranchtrail verkar jättekul, det är väl det som är en av mina bilder av western....

Hur vanligt är det att man rider ranch trail utanför en ridbana? Läste att det ultimata var att ha det i naturen, det verkar ju ännu roligare. Had etänkt ställa upp i R. trail med min häst, men hon tycker lassot är lite läskigt fortfarande (fegis:devil: )

Liknande trådar

Hoppning Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: MimmiNO
·
Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den... 2
Svar
25
· Visningar
3 334
Senast: LenaH
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 971
Senast: Palermo
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka