JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Random bildtråd med text VI
Okey, nu har du givit mig något nytt för min lätt neurodivergenta hjärna att spinna - hur hanterade sauropoder egentligen stark vind? Tack (not so) hemskt mycket
Påminner mig om den här juvelen.
Random bildtråd med text V
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn!
Förra tråden IV
Startad av Pilot
11 Okt 2024
Svar: 2 006
Visningar: 170 477
Allmänt
byta efternamn
Samhälle Nu ser det ut som jag har råd att betala för mitt efternamnsbyte. (finns några gamla trådar om det, med olika tankespår) Det kommer bli...
Startad av ameo
20 Feb 2026
Svar: 35
Visningar: 1 669
Allmänt
Konstigt vykort
Tjatter Någon mer än jag som fått ett märkligt vykort i dagarna. Ingen avsändare. I fejkskrivstil med texten: Tänker på er. ❤️ Personalen
Lite...
Startad av Luff
19 Aug 2025
Svar: 56
Visningar: 4 229
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXI
Tjatter Det bara pissar ner... jag funderar på att bygga en ark om det här ska fortsätta. Katten äger (som vanligt) fällen på husses plats (hon...
Startad av athena_arabians
27 Okt 2025
Svar: 2 046
Visningar: 67 317
Allmänt
Forumet medlemmar
Bukefalos Jag tror att trollet inte kunde förutse från början hur långt det skulle gå. Även om hon är fullvuxen så hintar en snabb bakgrundskoll...
Zinfernia
10 minuter sedan
Inavlad hundvalp
Hundavel & Ras Men när du parar valparna från en utavlad kull så vill du kanske para tillbaka med den egna rasen eller linjen? I mindre raser är ju...
Milosari
31 minuter sedan
Svar: 39
Visningar: 2 021
Hund
Framtida hundras?
Hundavel & Ras Man kan bryta på olika sätt. Går hunden inte att hantera avbryts momentet. Vanligt på moment 1. Kan hunden inte avreagera (vanligt på...
Milosari
39 minuter sedan
Svar: 32
Visningar: 724
Hund
Hur många böcker läser du samtidigt?
Kultur Jag har tänkt på det här innan, men kom att tänka på det igen nu efter ett inlägg i "Vad läser du just nu" tråden.
Om du tänker på hur...
Startad av __sofia__
25 Mar 2026
Svar: 32
Visningar: 1 136
Allmänt