rastgård uppsala?

Sv: rastgård uppsala?

En liten spansk gatukorsning ;) men jag personligen tror det är en blandning mellan hund, hare och surikat.:D

Jag vill också ha vägbeskrivning dit föresten!
 
Sv: rastgård uppsala?

Om man kommer på Norbyvägen från Valsätrahållet svänger man vänster före Preemmacken i Eriksberg. Fortsätt den vägen förbi bostadsområdet med lägenheter, en liten parkeringsplats och sväng sedan höger. Då passerar du rastgården och parkerar längst ner på vägen.

Kommer du Norbyvägen från stan så är det första höger efter Preemmacken...

:)

Va förbi där igår, va tyvärr inga där då men men :P
 
Sv: rastgård uppsala?

Om du kan tänka dig inom stadsbussnätet så finns det ute i Sävja ett flertal rasthagar, både med skog och släta.
Du behöver dock vara medlem i föreningen som har hand om dem 150:- om året. Leksällskap finns här :idea::D

Är du ofta där ute? Tänkte jag kanske kan betala in medlems avgiften och sen kanske din vovve(vovvar?) vill vara lite leksällskap? :)
 
Sv: rastgård uppsala?

Vovvarna, snälla och i olika grad lekintresserade, en väääldigt leksen, uppsakttar nya trevliga bekantskaper :D

Vi är där några gånger i veckan, har en som jag inte kan ha lös då risken att hon drar efter vilt är 99,9%.
 
Sv: rastgård uppsala?

va trevligt :)
Men är det inte en inhängnad så dom inte kan sticka någon stanns?
 
Sv: rastgård uppsala?

Det är väl därför hon är där några ggr i veckan? För den inte går att ha lös annars och det är inhägnat. ;)
 
Sv: rastgård uppsala?

aha jag trodde hon menade att hon inte kunde släppa hunden där heller :P
 
Sv: rastgård uppsala?

Jodå, DÄR kan jag släppa henne :D om det inte är inhägnat eller om hon hittar en liiiten möjlighet att ta sig ut så *poff* så är hon oerhört snabb :cool:

Hon kommer tillbaka efter några minuter för att kolla av läget då och springer i fin stil några minuter till osv...
 
Sv: rastgård uppsala?

Haha, jag är trögtänkt. Jo så kan min också göra ibland....
Vad har du för hundar? :)
 
Sv: rastgård uppsala?

Australisk Terrier, älskar allt och alla, springer de flesta i sin storlek som vi träffar på i Uppsala trötta.
Bichon Havanais, tror att de som är större än henne kommer att äta upp henne.
<-- Finsk Spets (som inte kan vara lös), självständig som inte bryr sig så mycket om andra hundar.
 
Sv: rastgård uppsala?

Låter som hundar i lagom storlek. Min äälskar också att springa. Hon är ruskit snabb också... Fast hur det är med lekkunskaperna får man se. Har bara haft henne 6 månader (hon är 2 år) och hon älskar att leka men vet inte riktigt hur hon leka med andra hundar, men det ska nog inte vara några problem. Är du ledig på dagarna? (tänkte eftersom du sitter inne på buke :P) Eller när brukar du va i rasthagarna? Kanske borde fortsätta denna konversation på pm istället?
 
Sv: rastgård uppsala?

Jag är ledig vissa dagar från jobbet, då är jag där ibland, annars är det mest på helgerna. Mina är bra på att leka och språksäkra.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 855
Senast: ako
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: Grazing
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 238
Senast: Acto
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 276
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp