Bukefalos 28 år!

Rasvalstråd

Sv: Rasvalstråd

Åh man blir ju helt glad av den ju ;) Nu har jag burit fram alla gamla hundsport och läser igenom raspresentationen på alla raser som verkar minsta lilla intressant;)
 
Sv: Rasvalstråd

Ja jag kör lite drag, det blir ju iaf en mil i veckan under våren så det är ju bar om det är en lite större hund som kan hjälpa mig uppför backarna annars får den helt enkelt vara lös. Det är därför jag varit inställd på samojed dom flesta älskar ju att dra;)
 
Sv: Rasvalstråd

Kanske det blir en schnauzer här då :p Men ska läsa på om alla raser jag har funderat på så att det blir 100% rätt det här blir ju första hunden som jag får välja ras på själv. :laugh:
 
Sv: Rasvalstråd

Planeringen är halva nöjet. ;)

Nöje? :eek: Jag tycker det är skrämmande, jobbigt och hemskt :eek:. Jag vill ju bara att någon annan ska bestämma åt mig och sen så kan jag börja därifrån... Jag vill verkligen inte sitta och "dömma" raser på papper: Det är näst intill omöjligt, alla har ju positiva och negativa sidor :eek: Nej usch!
 
Sv: Rasvalstråd

Mittelspitz då?? Jätteduktig agilityhund, liten, söt, kavat och behöver inga kläder!
 
Sv: Rasvalstråd

Tack :P nu har jag en hel drös med hundar att kolla upp ;)

Nu har jag suttit ock klurat namn här och mest troligt blir det en liten Leo :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 273
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 421
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 804
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp