Rasvaltråd igen (stor hund)

Sv: Rasvaltråd igen (stor hund)

knapplån

Ja 4 km är ju väldigt lite, men tydligen betydligt mer än någon hon känner som har hund. Hennes närmsta väninnor tar t.ex. aldrig ut sina hundar på promenad om de inte ska ut och shoppa och då sitter de ändå största delen av tiden i "hundväskor". Bra hundhållning de har där borta i USA :mad:

Hon säger sig dock vara anpassningsbar och är beredd att satsa mera på motioneringen vid behov.

Sv: Rasvaltråd igen (stor hund)

Jag tror inte hon kommer hitta NÅGON stor hund som mår bra med så lite motion. Har svårt att se hur många hundar överhuvudtaget som funkar på det sättet..

Sen är ju frågan vad hon menar med att hon kan anpassa sig? Någon km extra? Det dubbla? Ännu mer?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 828
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 072
Senast: ildiko
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 443
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 662
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?