Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja 4 km är ju väldigt lite, men tydligen betydligt mer än någon hon känner som har hund. Hennes närmsta väninnor tar t.ex. aldrig ut sina hundar på promenad om de inte ska ut och shoppa och då sitter de ändå största delen av tiden i "hundväskor". Bra hundhållning de har där borta i USA
Hon säger sig dock vara anpassningsbar och är beredd att satsa mera på motioneringen vid behov.
Jag tror inte hon kommer hitta NÅGON stor hund som mår bra med så lite motion. Har svårt att se hur många hundar överhuvudtaget som funkar på det sättet..
Sen är ju frågan vad hon menar med att hon kan anpassa sig? Någon km extra? Det dubbla? Ännu mer?
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...