Rätt klipmaskin?

MaRomer

Trådstartare
Jag ska köpa en klippmaskin i höst då jag har tröttnat på att hyra hela tiden. Nu undrar jag bara. Vilken??

Jag måste hållla mig til de billigare varianterna oc undrar om någon har provat Börjes sladdlösa?? Den är ju billig å så har den ingen sladd som sagt. Eller är det någon annan som har en kippmaskin å sälja runt det priset?? alltså runt 1000:-

Går det att klippa en hel häst med Börjes??

Tacksam för svar i denna djungel av klippmaskiner!

//Malin

Sv: Rätt klipmaskin?

Kanske bättre om du ser dig om efter en bättre begagnad? Då kan du ju få en kvalitetsmaskin för lite billigare. Jag har DeLaval och det funkar jättebra.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 834
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och... 2
Svar
26
· Visningar
2 705
Senast: athena
·
Hundhälsa Hej på er igen! Efter har klippt ner mina hundar igen ( klipper ca varann till tredje månad året runt) och det börjar bli kallt plus... 2
Svar
27
· Visningar
3 989
Hästmänniskan Nu måste jag få skriva av mig och få lite input och andra människors synpunkter i detta. Vet inte själv vad jag ska göra och tiden...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår