Rätt rolig bild...

Gnist

Trådstartare
:love: :love: :love:

Katt_Valp_2.jpg

Tagen i rätt ögonblick och fångar aussiens innersta väsen rätt bra tycker jag :angel: :D :D

Sv: Rätt rolig bild...

Jaha :p är det nu på fredag de flyttar? fick för mig att det skulle va i fredags :p

Pojkarna flyttade igår och bruden till Norge + den andra flyttar nu på fredag. Båda åker med ner till Österbybruk och blir hämtade där på morgonen för vidare transport till sina nya hem.

Det besparar valpköparna några mil, fast de får ju iofs vänta en vecka längre på sina sötnosar :devil:

Vågar man fråga vad som hände sekunden efter bilden var tagen?:D

Han har inte hört talas om att ge sig på nån i sin egen storlek? Hur sött som helst.:love:

Det hände inget speciellt faktiskt :D Katten älskar valpar och valpar älskar katten :love: ;)

Misstänkte att kissen inte skulle bry sig då hon gosade med dom i valplådan. :love:
Men bilden gör att man funderar på vad som skett efteråt om det varit en kisse som gillar att boxas. Sett för mycket på americas funniest homevideos.:D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 385
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 426
Senast: Ginne
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna