Rättsatvningsprogram,ta bort

movi

Trådstartare
Hur får jag bort rättstavningsprogram?

När jag tex svarar på ett inlägg här på Buke,så får jag röda prickar på det som jag skriver fel på,onödigt,jag menar det händer ju att man kastar om någon bokstav ibland,men är för slö för att ändra det..

Har Mozilla Firefox som webbläsare!
Fick detta nu när jag uppdaterade MF,hade inget sånt innan!

Sv: Rättsatvningsprogram,ta bort

Jag tycker att du ska fundera på vad som är mest störande. För dig att störas av små röda prickar, som du kan strunta i om du vill. Eller för andra att störas av dina felstavningar. När man chattar förstår jag att man inte bryr sig så mycket om stavningen, men i seriösa inlägg kan det ha väldigt stor betydelse för hur man uppfattas.

Jag tycker att det är bekvämt med rättstavning i webbläsaren. Men om du nu vill stänga av det är det bara att högerklicka i en textruta och avmarkera "Kontrollera stavning".

Jag har inga större problem med stavningen,det som kan bli fel tex är att man kanske trycker på knappen jämte den bokstaven man egentligen skulle ha,ja eller nåt liknande,så stavningsproblem har jag inte..

När jag skrev rubriken "Rättsatvningsprogram(omkastade bokstäver),då varnade det inte..men när jag skrev rättstavningsprogram i i inlägget,då varnade den..

ta bort ie spelling så lär det funka

lär funka om du tar bort ie spelling

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 593
Senast: cassiopeja
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Hej. Är det någon som är haj på Mozilla Firefox och kan förklara för mig hur man kan rensa bort saker man skrivit in i rutor? Tex när...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: nidron
·
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för... 2
Svar
37
· Visningar
4 454
Senast: Ponnytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka