Förebyggande till nästa gång, lite olja i håret och fläta så blir det inte tovigt!Ska spara den här tussen som påminnelse att borsta håret i fjällen
Tack för pepp! Den här lille gick tyvärr inte att rädda...
Visa bifogad fil 190683
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förebyggande till nästa gång, lite olja i håret och fläta så blir det inte tovigt!Ska spara den här tussen som påminnelse att borsta håret i fjällen
Visa bifogad fil 190683
Aj!Ska spara den här tussen som påminnelse att borsta håret i fjällen
Visa bifogad fil 190683
Min katt gör sådana tovor i mitt (långa) hår när jag sover. Jag reder ut dem strå för strå med fingrarna medan jag dricker morgonkaffe.
Min katt gör sådana tovor i mitt (långa) hår när jag sover. Jag reder ut dem strå för strå med fingrarna medan jag dricker morgonkaffe.
Jag fjällvandrar alltid med håret i två flätor som jag har dag och natt, av den anledningen. Funkar även när jag varit ute på vandring i 14 dagar utan att borsta (eller kunna tvätta...) håret. Jag har jättelätt att få tovor i nacken av kläderna och ryggsäcken annars... Jag gör om flätorna var tredje dag typ, så funkar det fint!Ska spara den här tussen som påminnelse att borsta håret i fjällen
Visa bifogad fil 190683
Jag fjällvandrar alltid med håret i två flätor som jag har dag och natt, av den anledningen. Funkar även när jag varit ute på vandring i 14 dagar utan att borsta (eller kunna tvätta...) håret. Jag har jättelätt att få tovor i nacken av kläderna och ryggsäcken annars... Jag gör om flätorna var tredje dag typ, så funkar det fint!
Jag får ofta sånna, brukar ta loss en liiten toss i taget, lite som plockepinn
Jag får ofta sånna, brukar ta loss en liiten toss i taget, lite som plockepinnbrukar sluta med att det är en mindre men rejäl knut på slutet som nog börjat det hela. Ibland har jag kört en inpackning o gjort det i duschen men tycker det går lika bra med torrt hår, vet inte vilket som ger minst skador dock
blir ju en halare känsla med inpackning men tror håret är mer känsligt blött.
Det skulle min katt aldrig acceptera!Jag sover med mitt i en lös knut av den anledningen.![]()