Redigera .mov filer?

escodobe

Trådstartare
Jag har en uråldrig kamera och jag vill redigera en film jag har tagit, den ska bara klippas av en snutt i början och en slutet, men jag lyckas inte övertala windows moviemaker till att öppna filen, de säger att de inte stödjer det filformatet.
Några tips? Jag vill lägga upp den på nätet.

Sv: Redigera .mov filer?

något som jag inte tycker om med endel kameror...gör MOV filer...det går typ endast att öppna med Quicktimes interna redigerings program, som säkert kostar 3000. eller adobe After effects....som kostar 7000 :P

Liknande trådar

M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
  • Låst
IT & mobiler Mammsen har filmat en massa när jag har ridit. Nu vill jag föra över filmen på datorn samt kunna redigera den, klippa, lägga till...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 127
Senast: Ragatan
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 121
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka