Redigeringsprogram för videokamera

Novali01

Trådstartare
Jag har köpt en ny videokamera..tyckte jag var så smart som tog en som spelar in på minneskort...det är en JVC och den är hur bra som helst förutom en sak...det går ju inte att använda Moviemaker för att redigera filmer!

Filformatet som mina filmer tydligen kommer i är inte ett format som stöds av Moviemaker. Har försökt googla på nätet men inte hittat nåt LÄTT redigeringsprogram som liknar Moviemaker utan de som jag hittar är ju superavancerade o kostar skjortan!

Nån som har nåt bra förslag?

Sv: Redigeringsprogram för videokamera

Spelar den in i MPEG4 format (format som passar för HD) så är det anledningen till att WMM inte kan ta det. Det är på väg en ny uppdatering till WMM, men jag vet inte när den kommer att finnas tillgänglig.... För i MPEG2 format så ska det fungera.

Vilken JVC har du köpt (köpte en egen JVC igår, så därför är jag lite nyfiken ;)) Med min så följde det med ett redigeringsprogram, PIXARA tror jag det hette.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 417
Senast: Johanna1988
·
IT & mobiler Jag är ute efter att köpa en ny videokamera, och ville kolla lite om det finns någon här på Buke som kan ge lite tips och egenupplevda...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: hajo79
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 094
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31