Redo att lastas! *Bilder*

Sv: Redo att lastas! *Bilder*

hedwig1_080210.JPG

Redo för transport!

Lite OT, men vad är det för täcke? Me like:d

En tjej som praktiserar på Billdal måndag-tisdag :) Massor av gånger har jag släppt ut Uffe i hagen, han är härlig :)

det ser ut som ett Comfort Zone Lapel Rug för ca 1600kr:angel:

Ska snart lägga in en bild på min häst.. så fort sidan laddat upp bilden.. Tar ju evigheter..?

Hewig02 - Grymt vacker häst :)

Min häst precis urlastad på tävling på hemmaklubben. Eftersom det är 5 min åkväg så har hon sadeln på under täcket.

IMG_6262.jpg

det ser ut som ett Comfort Zone Lapel Rug för ca 1600kr:angel:

Tack! Har sett liknande (Hööks och Pessoa om jag inte minns fel) men de har känts lite tunna och sladdriga, tyckte att det här såg rejälare ut. Men med tanke på priset får jag nog vänta tills lillkillen är ordentligt täckesvan och inte ska smaka på allt man sätter på honom:D

Lite OT, men vad är det för täcke? Me like:d

Har ett som liknar det men det är teddyfodrat o från ThermoMaster, ska försöka ta ett kort under dan så kan vi se om det är samma.. :angel: Har dock inte hittat det på ställen som säljer det märket idag... hade behövt ett till Huliganen oxå då det är KANONBRA!

kl*
Bästa bilden jag har .. bra va ?

Hon har på sig olika täcke beroende på hur varmt o kallt de är
+ transportskydd

Nu så!

18959235.jpg

Grymt omatchat men tycker verkligen om täcket.. får se om jag hittar ett svart transporttäcke istället eftersom skydden är svarta. Ser klart bättre ut om det matchar :)

Vad är det för stam på den? Det är möjligtvis inte Looping?

Men herre min sheesus..
Gud så fint!!
Jag har ju insett att jag behöver handla =)

Har ni sett det röda Amigo-setet då? :d på en mörk häst!!
Det skulle syrrans häst ha fast jag tror inte hon gillar rött :angel: ?

*kl*

Såhär såg min gamla grabb ut när vi var ute o åkte.. nuvarande har vi inte varit iväg med än, men han kommer han svarta transportskydd (evt lindor) och ett HW Newmarket. Ev får han ett set med Amigos nya färger (klarrött) :love:

blandat031.jpg

har ingen bild på min polla men hon åker med Pessoa transportskydd, dom gröna (:angel:) och med rött sjöhagen wear fleece täcke :P hehe... inte jättematchat kanske men bättre än att ha mitt rosa täcke :) haha

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka