Redo att lastas! *Bilder*

Sv: Redo att lastas! *Bilder*

KL.
Min lilleman har inte invigt sina saker ännu.
Han har fått ett rött fleecetäcke från sjöhagen wear som är broderat och röda transportskydd från Sjöhagen.
Bilder kommer om 2v då han ska på sin första tävling.

Man ser vilket land hästen kommer ifrån i alla fall.
Hahaha!:rofl::)

En bild från igår:

19315325.jpg

Vilken storlek har du på lapeltäcket? Och vilken storlek har din häst i andra täcken?

Knapplån

Hittade en bild på min ponny i "resekläder". Det som fattas är hela skydd som täcker från knä och ner över kotan+boots. Transportskydd är ju smidigast, men jag hade svårt att hitta några som passade. :cool:
klarattkahem.jpg

Har ni ingen snö? Orättvist :p Jag hade för mig att du bodde i Skåne men jag kan ha helt fel.

19217524.jpg

har ingen bild innan han gick in, har fullt upp med att få in honom då eftersom det inte är det roligaste enligt honom :smirk:
men här är han i transporten mellan klasserna iaf, när vi sen åker han han svarta transportskydd.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur