Registrerings register för travruss?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare marygoround
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 263
M

marygoround

Finns det någonstanns på nätet där jag kan se att mitt russ är travreggat?

Sv: Registrerings register för travruss?

Nej, det finns inget på nätet. Du får kontakta SPTF och fråga om den är reggad där. www.sptf.nu

Jag hänger på, gick in på sidan och ser att det står om registrering av årsföl. Jag har ett russföl som är registrerad (Svenska Russavelsföreningen tror jag *har inte passet här just nu*) - men vill ju förstås också att han ska vara "trav-registrerad". Men vet inte om han kanske är det automatiskt när han är registrerad i russföreningen???

Det ät troligtvis Svenska Russavelsföreningen han är reggad i, det blir inte automatiskt reggad i sptf då, utan det är en annan förening. Passa på att regga som föl, det kostar 600 när de är vuxna, men jag har för mig att det bara kostar 200 som föl.

Läs om det på SPTFs sida...
Ponnyerna kan man SPTFregga till reducerat pris samma år som de är födda. Det räcker att betala in avgiften och skriva namnet på dem, om man inte hunnit få passet än. Så kompletterar man med resterande uppgifter senare.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Hästmannen-sista striden… Finns denna inte att se någonstans verkligen?!🤔😓 Letat överallt,skapat konton och allt möjligt men ingenstans...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Messy
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 662
Senast: Liten
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur