Sorbe

Trådstartare
Nån som orkar skriva, eller vet vart jag kan hitta alla likheter och olikheter med reglerna, asså, vilka regler som skiljer sig från klubb/lokal upp till elit och internationell, asså, ALLT, från klädsel till bedömningar å sånt...

Sv: Regler.

Orka, därför jag frågar här lixom! Får väl gräva i bokhyllorna här hemma å se om jag har nått.

Men du frågade ju var du kunde hitta alla reglerna och det är i TR och ingen annanstans, för jag är tveksam att någon tänker sätta sig här och skriva av hela TR åt dig.

Hej camilla ;)

Om du inte har TR själv så har säkert klubben det! Eller dom är i alla fall skyldiga att ha...

Nejmen Ylva! :D

Jo, de har säkert, men jag vågar inte fråga, rädd att få fingrarna avbitna! :angel: .

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 424
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Mirre
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 334
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa kloslipen?
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka