Bukefalos 28 år!

D

dyrre

Någon mer som är trött på allt regnande nu har det regnat varje dag i en vecka. Är sååååå trött på det här skit vädret. Var precis och tog inn mitt fullblod med föl då dom inte tål mer än några timmar ute i regnet:(
 
Sv: Regn!!!

Är trött som fan på det här cpvädret :mad: Min häst rullar sig alltid när det regnar också :p
 
Sv: Regn!!!

stackarna!
Blir många timmar för dom inne nu då!

Själv har jag hästen ute, men med regntäcke så klarar dom sig rätt så bra. Men det klart att gammelkillen hellre hade sett lite fin torr höstluft..... det hade jag med *gäsp*. Regnvädret är verkligen sövande :cool:
 
Sv: Regn!!!

Ska iväg snart och hålla dressyr lektioner ute i regnet:( Funderar på att ringa och avboka har ingen lust att stå ute i regnet flera timmar:(
 

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
809
Senast: Josefineeee
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 547
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 206
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp