JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
dyrre
Startdatum
Startdatum
26 Okt 2006
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
651
Någon mer som är trött på allt regnande nu har det regnat varje dag i en vecka. Är sååååå trött på det här skit vädret. Var precis och tog inn mitt fullblod med föl då dom inte tål mer än några timmar ute i regnet
Sv: Regn!!!
Är trött som fan på det här cpvädret
Min häst rullar sig alltid när det regnar också
stackarna!
Blir många timmar för dom inne nu då!
Själv har jag hästen ute, men med regntäcke så klarar dom sig rätt så bra. Men det klart att gammelkillen hellre hade sett lite fin torr höstluft..... det hade jag med *gäsp*. Regnvädret är verkligen sövande
Ska iväg snart och hålla dressyr lektioner ute i regnet
Funderar på att ringa och avboka har ingen lust att stå ute i regnet flera timmar
Hästvård
Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Hästvård
Min häst har gipsad bakhov pga. sår i sulan. Ytterst är gipset tejpat med silvertejp, men känns som att silvertejpen inte kommer hålla i...
Hästvård
Hej!
Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hönstråden II
Lantbruksdjur Nyfikna frågor: Älskar tråden och vet att många av er har hönor av olika raser. Verkar vanligt att ha en tupp, blir det massa...
Kaching
4 minuter sedan
Svar: 1 943
Visningar: 188 453
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
17 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 929
Djur
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Ja, hon hade ett långt, gott liv hos oss. Hon dök upp och flyttade in hos oss (så som katter på landet gör...) hösten 2009 och då var...
ameo
Idag kl 14:16
Svar: 22
Visningar: 818
Katt