Regnkläder till 6 mån

Mirre

Trådstartare
Tycker det verkar svårt att få tag i.
Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man kan ju ibland behöva gå en bit och då är det ju bra om han är torr

Sv: Regnkläder till 6 mån

Han har 80 på overollen.
Den är lite stor men det funkar.

Vilken smart grej.
Då skyddas ju båda från regnet

har inte Polarn och pyret vattentäta skalkläder även till såna små?

Kappahl har regnkläder från 74/80. De jag köpte från Lindex var i storlek 80 men såg ut att vara lika stora. :)

Jag har ett par "kryp-regnbyxor", de går upp en bra bit på magen, och har fötter. Minns inte vart jag köpte dem men man borde hitta länk på sjalbarn.se

precis, såna blåa har Nova-li haft, men nu går hon massor så nu blir det vanliga regnkläder (eller overall)

Jo fast tänkte mest när vi bär honom i babyskyddet till och från bilen.
Selen använder bara sambon, jag får ont i ryggen av den

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 619
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
637
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka