Bukefalos 28 år!

Regnkläder

Glimfeather

Trådstartare
Jag är redigt trött på att (nästan) alltid få in ett blött och lerigt monster när jag varit ute på promenad. jobbigt att dusha hunden 6 gånger om dagen lixom... hunden uppskattar det inte heller.

Då tänkte jag att man kanske skulle skaffa "gummistövlar" och regnkläder till vovven? har ni provat såna?

För/nackdelar? priser? min hund är medelstor (23 kg).
 
Sv: Regnkläder

Tacka vet jag riktiga vintern! Eftersom jag också har pälsmonster så kan jag förstå vad du går igenom...

Här har vi torr, vacker, vit snö som på sin höjd gör klumpar i pälsen. Men bättre vatten än lera säger jag bara. Flytta norrut vettja!
 
Sv: Regnkläder

Jag planerar faktiskt det :p bor på västkusten just nu, vi hade fin vet snö ett par dagar faktiskt... men den försvann ju... *suck*
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 669
Senast: LaMagia
·
Kropp & Själ Lite konstig rubrik, men går det att ”träna” så att man blir riktigt rejält trött utan att träna? Bakgrund: För ca 2,5 år sedan var jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 875
Senast: Ramona
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 196
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 412
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp