Regnställ från kappahl

B

Barvis

någon som testat de i proxtec eller vad det nu heter? Är de bra i såfall? Har 25 % rabatt där så tänkte passa på till dottern. Funkar de lika bra som de i galon.
 
Sv: Regnställ från kappahl

Jag köpte överdragsbyxor där till min 5-åring. De är bra, men de har slitits vid sömmarna nere på benen (antar att det är skorna som stryker emot där när hon går). Och vi köpte byxorna i våras så de är inte använda i flera år eller så, men redan slitna.
 
Sv: Regnställ från kappahl

Tack, någon mer som testar dem?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Fibusen
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Nepenthe
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 149
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 023
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp