Regntäcke till häst HJÄLP!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 732
P

Picasso

Undrar om man kan få några tips här till min pålle. Snart blir det ju kallare tider och då behöver jag införskaffa ett nytt regntäcke till min nsv bruks. nu till problemet han har en så bred hals och kraftig bog så täckena har svårt att räcka till framtill utan att strypa den stackarn. Har ni några bra tips på täcken som passar till klumpedumphästar:grin: Förslag mottagae tacksamt:bump:

Sv: Regntäcke till häst HJÄLP!

Jag hänger på frågan om täcken till djur med bog som en ladugårdsvägg. Jag har en shireskopia som är riktigt rejäl i bogen, men den har inte funnits att köpa igen. Nu har jag inga hela regntäcken kvar, så shopping är ett "måste":angel:.

Man får tacka , ska ta mej en närmare titt på shirestäckena:) stod och drog i ett sådant i våras men det blev inget av, får masa mig iväg på en ny shopingrunda. Finns det fler här som har bra förslag?

vet inte riktigt stavning, men exlusive täcke har en bra modell.
extra mycket vidd fram.
dom är utan bogveck som alltid sitter på fel ställe.
det går även bra att måttbeställa täcke

stavas exklusive
deras 102 modell har gott om plats för bred bringa, annars fixar dom täcket så att det passar din häst.

Liknande trådar

Utrustning Vilka är era favoritmärken på täcken som passar till brett ansatt hals? Senast jag hade täckeshäst var det ett varmblod som kunde ha det...
Svar
3
· Visningar
645
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 596
Senast: Shixle
·
Kropp & Själ Hej vänner! Jag orkar inte skaffa nytt nick så ni som vet vem jag är ber jag vara respektfulla. Jag undrar var man får hjälp för... 38 39 40
Svar
783
· Visningar
98 954
Senast: Monimaker
·
Utrustning Jag behöver tips på täcke till min pålla. Hon är 160 cm och kort i ryggen, men rejält bred fram! Hennes täckesstorlek är 135 och att gå...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka