regntäcke till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare link
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 907
L

link

Ska köpa ett regntäcke till en shettis och tänkte höra här om det är någon som vet/har något bra som inte kostar skjortan? De flesta täcken man tittar på finns inte i strl 95 som jag söker. Såg på börjes att de har ett shettistäcke för 200 kr tror jag det var. Är det någon som har erfarenhet av det? Eller av börjes täcken över huvud taget?

MVH :bump:

Sv: regntäcke till shettis

Finns väl nåt ponnytäcke på hööks? Det har hästen jag kör och det verkar då vara bra! Och så farligt dyrt är det ju inte heller.

Kolla radannonserna på nätet! Tradera.com kan man göra jättefynd på, Radannonserna på Bukefalos, HästNet, Abc-annons är ju några sidor som finns.
Jag har köpt både ny och begagnad utrustnig på det sättet och sparat åtskilliga hundralappar...ja, rentav nån tusenlapp! :cool:

jo...fast jag tycker att utbudet är lite dåligt på shettissaker...men hittar man rätt grejjer kan man verkligen spara pengar!!

Jag har ett Shires regntäcke till min shettis inköpt på e*o för 400 kr! betydligt bättre passfprn och kraftigare yttertyg än de som B*rjes har :)

Jag kan hålla med om att shires har bättre täcken än B*rjes iaf..

Jag har shettis-regn-täcket från Börjes, dock på en Dartmoor. Jättebra passform, och håller för mycket regn. Dessutom är det snyggt! Klart PRISVÄRT!! :)

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 726
Senast: Juli0a
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 229
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka