Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

*Burp*...är nu tillbaka, pållarna är nattade och avskrapade på minsta droppe...intressant smak, måste jag säga:crazy:

Wrangler!!!...hejda dig, vad ska du ha istället för uppkopplong???...Du kan ju inte vara utan helt = ingen kontakt med oss övriga:eek:

Röksignaler är jag jävlig på! :devil:

Funderar på att bli indian-woman istället för gamla Wrangler... :idea: "Regnvattenkvinnan" :D

Ja visst är hon underbar!
*tindrar med ögonen och ser hänfört på Hennes Helighet*

Ugh ugh Var hälsade ärade Regnvatten-klan! :bow:

*Hennes Helighet tar en stor klunk RV och rapar nöjt*

Kan vi göra något för Er?
Tvätta dina regntunnor eller fixa fram fler doftgranar med RV lukt???
Säg säg! :bow:

wrangler skrev:
Ugh ugh Var hälsade ärade Regnvatten-klan! :bow:

*Hennes Helighet tar en stor klunk RV och rapar nöjt*
Oh, ers Högvattenhet...dristade mig just till att undra om NI behagar regnvattendansa för oss för att skjuta undan kommande nödtorkår:crazy: :bow:

(Nej. Jag tycker faktiskt inte tråden har spårat ur särskilt mycke)
*mumlar lite för mej själv*

*mummel mummel*
Jag är förvånad varje gång jag tittar in på Buke och ser att tråden ligger kvar. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 642
Senast: manda
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 953
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 677
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 667
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka