Rejäla kängor med snörning!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare milkmaid
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 986
M

milkmaid

Ja, nu står hösten för dörren, och jag vill hitta de ultimata sköna och gärna snygga kängorna!

Vad har ni för erfarenhet av Mountain Horse's kängor?
Graninge?
Hööks?
Börjes?

Bruna i läder eller nubuck! :love:

Sv: Rejäla kängor med snörning!

I :love: Graninge :)

Men sen beror det ju lite på vad du ska ha den till?
Ska den vara i stallet och springa i leriga hagar? Eller ska du rida i dom? Eller både och? Ska de vara fodrade eller ej?

I :love: Graninge :)

Men sen beror det ju lite på vad du ska ha den till?
Ska den vara i stallet och springa i leriga hagar? Eller ska du rida i dom? Eller både och? Ska de vara fodrade eller ej?

Inte springa i leriga hagar, men gärna sköna att promenera i skogen med!
Tycker också att Graninge har några riktiga godbitar- men hittar ingen som säljer några häromkring :(

Fodrade eller ej spelar ingen roll- ofodrade får ha ett par extra sockar bara ;)

Jag tycker att Mountain Horse skor blir fruktansvärt hala på vintern, iaf de modeller jag har haft, sulorna blir som hockeypuckar- stenhårda och hala, livsfarligt när man hanterar hästar.

Jag har Graninge, varma, sköna och rejäla!

Jag får slå ett slag för H**ks nya vinterkängor! Helt underbart sköna och varma (ja jag har haft dem en dag för att prova dem)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
740
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 798
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 212
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka