Ja
Jag har för mig att jag nästan varje gång det varit uppe frågat vad de som vill slippa reklam är villiga att betala för ett år utan reklam. Jag tror inte att jag har fått något riktigt svar på det.
Det lär bli för minst 6 månader i taget, då det kommer ta lite tid att administrera och det lär handla om ett antal hundralappar då jag tror att ganska få faktiskt skulle vara intresserade, men jag kan ha jättefel.

Och för att lugna alla jag har inga planer att börja ta betalt för alla för tillgång till sidorna, utan det handlar i så fall om de som vill slippa annonser eller kanske stötta sidan och kanske få några andra små fördelar, ex.vis bifoga två bilder till ett inlägg eller liknande som var uppe idag.
Jag hade kunnat tänka mig att betala kanske 200 om året eller så för reklamfritt. Men det är ju bara jag, och vet inte hur mycket som skulle krävas för att det skall löna sig för dig :)
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
193
Senast: Shaggy
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 154
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
966
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp