Jag har sluppit bantningsreklamen helt verkar det som, men öronvaxet återkommer trots att jag kryssar.
 
Nu är det så att det säkert alltid kommer finnas viss reklam som vissa ogillar medan andra kanske tycker den är bra eller till hjälp.

Jag vet inte hur kryss-funktionen fungerar, men jag antar att den borde blocka annonsen för er ganska omgående, men jag kan tänka mig att det finns ett antal annonser på samma tema som kan dyka upp tills man lyckats blockera alla annonserna.
Ett tiotal från samma företag är nog inte ovanligt och sedan kanske de lägger in nya med jämna mellanrum.
 
Är det inte öronvax så är det just nu något om dålig andedräkt. Hur många gånger ska jag behöva kryssa och meddela att jag inte är intresserad innan de försvinner?
Ja så vidrig. Kryssar varenda gång, har testat välja olika alternativ för skicka feedback men den återkommer gång på gång. Öronvaxet var länge sedan nu dock.
 
Apropå reklam ... Detta dök upp medan jag läste den här tråden :grin:
Screenshot_20201111-144238_Samsung Internet.jpg
 
Jag är terroriserad av det jäkla öronvaxet. Efter att jag började anmäla den varje gång jag såg den så känns det som att den dyker upp ännu mer - ofta flera gånger på samma sida. :meh:
 
Inte direkt relaterat till bantning (förutom att man tappar all tillstymmelse till aptit) men den här andedräktsreklamen dyker upp här konstant för mig numera - och den är verkligen vidrig.

Det finns ett kryss, men så fort jag laddar om en sida dyker reklamen upp igen. I ett par olika utföranden.

Är det bara jag som har det här problemet (fattar inte hur den skulle vara relaterad till andra sidor jag besökt) eller går den också att blocka på något sätt?

310470E8-DFEB-474D-BA10-7A512C777ECC.jpeg
 
Inte direkt relaterat till bantning (förutom att man tappar all tillstymmelse till aptit) men den här andedräktsreklamen dyker upp här konstant för mig numera - och den är verkligen vidrig.

Det finns ett kryss, men så fort jag laddar om en sida dyker reklamen upp igen. I ett par olika utföranden.

Är det bara jag som har det här problemet (fattar inte hur den skulle vara relaterad till andra sidor jag besökt) eller går den också att blocka på något sätt?

Den och öronvaxet är återkommande trots att jag tar bort och anmäler varje gång att jag inte vill se den
 
Den och öronvaxet är återkommande trots att jag tar bort och anmäler varje gång att jag inte vill se den

Uäck, öronvaxet har jag nog sluppit tack och lov men den här andedräktsgrejen börjar jag flippa ur på nu. Jag har sett den till och från tidigare också, men nu är den konstant och överallt på hela Buke.
 
Inte direkt relaterat till bantning (förutom att man tappar all tillstymmelse till aptit) men den här andedräktsreklamen dyker upp här konstant för mig numera - och den är verkligen vidrig.

Det finns ett kryss, men så fort jag laddar om en sida dyker reklamen upp igen. I ett par olika utföranden.

Är det bara jag som har det här problemet (fattar inte hur den skulle vara relaterad till andra sidor jag besökt) eller går den också att blocka på något sätt?

Får med upp den hela tiden! Tycker tom den kommer oftare efter att jag börjat kryssa ner den :(
 
Nu är det så att det säkert alltid kommer finnas viss reklam som vissa ogillar medan andra kanske tycker den är bra eller till hjälp.

Jag vet inte hur kryss-funktionen fungerar, men jag antar att den borde blocka annonsen för er ganska omgående, men jag kan tänka mig att det finns ett antal annonser på samma tema som kan dyka upp tills man lyckats blockera alla annonserna.
Ett tiotal från samma företag är nog inte ovanligt och sedan kanske de lägger in nya med jämna mellanrum.
Jag tycker jag har svarat på detta här ovanför. Jag tycker mig inte ha sett dessa annonser, inte ofta i alla fall. Jag använder dock aldrig krysset på några annonser. Det kanske är bättre att bara tänka bort dem?
 
Nu har den börjat dyka upp hos mig igen, den är verkligen äcklig 🤮

Först kryssade jag inte bort den under några veckor och den dök upp hela tiden. Sen började jag kryssa bort den för att jag inte stod ut med att se den, men det påverkade ingenting, den dök upp i samma utsträckning som tidigare.
 
Jag gick precis igenom de 1000 mest visade annonserna. Ett tiotal hade med dålig andedräkt att göra, troligen från samma företag.

Vad anser ni att jag skall göra, skall jag blockera dem för att några tycker de är äckliga?
Vad blir nästa som borde blockeras, snabbmat, som är ohälsosamt samt en del tycker är äckligt
.
En mixerannons med en bild på äcklig? grön sörja?

Det är en ärlig fråga, jag tror det finns annonser som är olämpligare än de som enbart är lite äckliga.

Det finns inte möjlighet för mig att gå igenom tiotusentals? annonser där det tillkommer många nya varje dag.

Jag försöker få bort de som är direkt olämpliga och blockade väl ca fem denna gång som troligen hade med bitcoin-scam med utnyttjande av kändisars namn att göra.
 
Får den där om andedräkten hela tiden nu, tycker den är riktigt jävla vidrig, inte bara "lite äcklig".
Och det funkar inte att använda krysset, gör det varje gång och den ploppar upp konstant ändå
 
Ja
Vad säger @Gunnar om att ha någon betallösning för att slippa reklam?
Jag har för mig att jag nästan varje gång det varit uppe frågat vad de som vill slippa reklam är villiga att betala för ett år utan reklam. Jag tror inte att jag har fått något riktigt svar på det.
Det lär bli för minst 6 månader i taget, då det kommer ta lite tid att administrera och det lär handla om ett antal hundralappar då jag tror att ganska få faktiskt skulle vara intresserade, men jag kan ha jättefel.

Och för att lugna alla jag har inga planer att börja ta betalt för alla för tillgång till sidorna, utan det handlar i så fall om de som vill slippa annonser eller kanske stötta sidan och kanske få några andra små fördelar, ex.vis bifoga två bilder till ett inlägg eller liknande som var uppe idag.
 

Liknande trådar

Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 113
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
952
Senast: fio
·
Bukefalos Vet inte riktigt var gränsen dras för vad som ska få vara på Buke, och vet att det ibland är svårt att ta bort individuella reklamer...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp