Bukefalos 28 år!

Reklamera veterinärundersökning

Ja, de har en FB sida där det är flera recensioner som vittnar om samma sak, att man inte får kontakt med behandlande veterinär. De finns de som skriver att de har väntat i 6 månader på återkoppling och har ringt och tjatat varje vecka men inget händer. På de recensioner som har inkommit med dessa klagomål har de fått svar från "receptionen" att de omgående ska kolla upp det. Vet inte vad som sedan har hänt.
Men det är också standard att ingen presenterar sig vid namn när man ringer och när man mailar skriver de också bara under med "receptionen".. Känns inte som om någon vill stå för nått.

Har haft lust att också skriva en recension för att se vad som då händer..

Det låter otroligt oprofessionellt ärligt talat. Vad heter kliniken?
 
Nu har jag äntligen fått kontakt med veterinär efter att ha ringt Konsumentrådgivningen, mailat klinikchefen för att reklamera mitt besök, då fick jag (inte svar från klinikchefen) återkoppling från veterinären PER MAIL, kanske han har telefonskräck och det är anledningen till att han inte har återkopplat..
 
Nu har jag äntligen fått kontakt med veterinär efter att ha ringt Konsumentrådgivningen, mailat klinikchefen för att reklamera mitt besök, då fick jag (inte svar från klinikchefen) återkoppling från veterinären PER MAIL, kanske han har telefonskräck och det är anledningen till att han inte har återkopplat..

Så bra att du har fått svar nu men det är ju helt sanslöst att det ska behöva gå så långt som det gjort i ditt fall!
Nog för att veterinärerna ofta har mycket att göra och i regel inte kan ta telefon när man söker dom men skicka ett brev då för sjutton! :mad:
 
Så bra att du har fått svar nu men det är ju helt sanslöst att det ska behöva gå så långt som det gjort i ditt fall!
Nog för att veterinärerna ofta har mycket att göra och i regel inte kan ta telefon när man söker dom men skicka ett brev då för sjutton! :mad:

Ja, det är ju ingen klinik som jag någonsin kommer att åka tillbaka till, oavsett ärende. Och ingen klinik som jag någonsin kommer att kunna rekommendera till någon annan heller.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 654
Senast: Caoimhe
·
Hästvård Behöver lite inputs och idéer till nästa veterinärbesök på torsdag, börjar kännas lite lätt hopplöst det här.. Lång historia...
Svar
7
· Visningar
3 669
Senast: Bismark
·
Hundhälsa En Malinois hane 4,5 år gammal, alltid varit frisk och sund innan dessa symptom. 1. flyttade hem till mig i april. magrade av och...
Svar
11
· Visningar
4 138
Senast: Berin
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
6 945
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp