"Reklamkonton"

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare eyz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 009

eyz

Trådstartare
Har noterat att det finns några användarkonton som av någon "märklig" anledning tycks dyka upp i samma trådar, med välvilliga förslag på firmor, websidor och hashtags. Gärna i trådar skapade av någon av de andra suspekta användarna. Är denna sortens reklam ok?

Jag tycker det är osmakligt, men jag är möjligen lite överkänslig. :cautious:

Sv: "Reklamkonton"

Jag hoppas att du rapporterar detta till moderatorn så den får avgöra det, ange gärna att du sett användaren bete sig på detta sätt tidigare. Troligen är det inte ok och det kan tyvärr missas om ingen rapporterar.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 362
Senast: Lejontand
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 260
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 196
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 186
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka