Sporthorse
Trådstartare
Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Gärna något som inte tar halva dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska äta stekt marinerat fläskkött (färdigmarinerat från affären) med coleslaw (också den färdig från affären), kokt färskpotatis och ev en enkel grönsallad.Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Jag ska göra tunnbrödsrullar med laxröra.Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Brukar göra enorma mängder av tabbolouleh, sen ha det hela veckan, sen ha röror/såser som hummus, tzatziki, och bara steka kyckling7hallomi eller falafel till.Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Idag fräser jag kyckling med röd curry, ett paket frysta wookgrönsaker, kokosmjölk och nudlar!Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Igår blev det enkelt, färdig grillad kyckling från affären, pasta och de grönsaker vi hade hemma, feta ost, vattenmelon och röstade solroskärnor.Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll?
Jag tycker alltid att en påse chips är den perfekta sommarmiddagen. Bra med salt när det är varmt tänker jag.Jordgubbssorbet![]()
Äter man linschips får man lite protein också. Komplett måltid.Jag tycker alltid att en påse chips är den perfekta sommarmiddagen. Bra med salt när det är varmt tänker jag.![]()