Remont med ställbar nos?

Sv: Remont med ställbar nos?

Tänker inte operera om en nosgrimma om jag kan köpa en ställbar i rätt storlek för vettigt pris :p

Globus = vettigt pris samt snyggt utan massa extra detaljsömmar osv.
 
Sv: Remont med ställbar nos?

Kl
Ni som har globus, hur tycker ni dessa är i storleken? Jag skulle vilja testa remont på min tjej men hon är rätt bred över nosen. Köpte hööks lösa variant i Full och den gick inte... Den var både för kort över nacken och näsdelen var för kort.

Hade gärna velat ha en sån med dubbla spännen i X-full, men det verkar otroligt svårt att hitta till vettigt pris. Den från Globus finns ju bara i Full också :(
 
Sv: Remont med ställbar nos?

Globus rem över näsan upplever jag som kort. Kortare än de fasta jag mätt mot. Men remmen under hakan lång så nosgrimman i sig blir inte liten. Tre hål på vardera sida uppe på nosen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 209
Senast: Kakis
·
Svar
0
· Visningar
579
Senast: Lexa
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 211
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min katt är lite över 6 månader och har blivit mer och mer svart runt nosen. Hans bror som bor i samma hushåll har inget sådant så jag...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp