Remont med ställbar nos?

Sv: Remont med ställbar nos?

Tänker inte operera om en nosgrimma om jag kan köpa en ställbar i rätt storlek för vettigt pris :p

Globus = vettigt pris samt snyggt utan massa extra detaljsömmar osv.

Kl
Ni som har globus, hur tycker ni dessa är i storleken? Jag skulle vilja testa remont på min tjej men hon är rätt bred över nosen. Köpte hööks lösa variant i Full och den gick inte... Den var både för kort över nacken och näsdelen var för kort.

Hade gärna velat ha en sån med dubbla spännen i X-full, men det verkar otroligt svårt att hitta till vettigt pris. Den från Globus finns ju bara i Full också :(

Globus rem över näsan upplever jag som kort. Kortare än de fasta jag mätt mot. Men remmen under hakan lång så nosgrimman i sig blir inte liten. Tre hål på vardera sida uppe på nosen.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 304
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag söker tips kring säkra och bra stigbyglar, max 2000 kr. Jag har funderat på flex, stigbyglar med gummiband men också typ Acavallo...
Svar
3
· Visningar
349
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 081
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Hönstråden II