Remontträns

feel

Trådstartare
Jag vill ha ett remontträns som uppfyller dessa krav;
*svart
*silverspännen
*inåtvända spännen vid bettet
*inga spännen på nosdelen på nosgrimman
*ingen tillbakaknäppning på nosgrimman

Har letat som en galning, men hittar ingenting. Någon som har något förslag?

Sv: Remontträns

Nu är tränset på just den här (urkassa!) bilden brunt men jag har ett likadant i svart:
25228_380612636101_598856101_4960870_6032401_n.jpg

Det är ett träns från Lyckås, finns i svart och brunt och du kan själv välja mellan mässings- och silverfärgade spännen. Du får med alla nosgrimmesorter också. Tror det kostar runt en femhundring.

Vill helst köpa ett komplett träns, eftersom jag är less på att köpa träns för flera hundra och behöva köpa en nosgrimma till det för flera hundra... Betydligt trevligare att kunna köpa ett träns och slippa plocka isär det det första man gör.

Såg ut att ha väldigt lång "nosdel", eller är pållen liten? Annars verkar det ju stämma bra med mina krav.

Det är storlek cob och ponnyn brukar alltid ha cob på innersta på alla spännen så rätt liten i förhållande till tränset är hon nog. Jag har aldrig stört mig på att nosdelen skulle vara för lång iaf.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 717
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka