Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det finns mkt få onda andar (betydligt fler onda människor) så vill du skydda din hästar ska du låsa dörren och skaffa ett larm istället.
Vänd på skorna, tådelen skall vara uppåtOch nej, lyckan rinner inte ur,
förr hängdes dom så av någon bra anledning som jag inte kommer ihåg!
Anledningen att hänga dem med tån uppåt är för att inte djävulen ska sätta sig i skon.
Så helgardering borde vara med två skor med trakterna mot varandra = ingen lycka rinner ur, ingen sätter sig i skon![]()
![]()
sjukdomar lämnar inte negativ energi efter sig när dom läker!
men man kanske inte behöver göra det efter varje hovböld efter hovböld efter hovböld eller fång eller ont i ett ben etc..
Ingen som vet vad som kan vara bra? Hänga upp lite kristaller. Vore ju roligt att höra hur de gjorde förr i tiden. Som tex att ha hängt upp vitlök inne i sitt hem för att hålla ondo borta..
Tyvärr är så fallet ibland.
Salvia tycker inte onda energier om och lämnar stället. Är det en allt för mäktig energi behöver man ta hjälp av ett medium. En "vanlig" människa kan rena sitt hus eller stall med salvia utan hjälp av ett medium, som sagt att det inte är en väldigt stark negativ energi.
Skulle jag ha detta scenario i mitt stall skulle jag nog se över min hästhållning, ine börja driva ut onda andar![]()