Rengöra moccachaps?

eliis

Trådstartare
Min kompis har ett par moccachaps (hela, inte shortchaps). Men så har hon mockat och sprungit i lera med dem, så de är både skitiga och luktar äckligt säger hon. Helst vill hon slänga in dem i tvättmaskinen, men hon ville inte riskera något eftersom de var ganska dyra :p

Så jag sa att jag skulle fråga på buke hur hon skulle gå till väga. Det finns alltid någon med samma erfarenheter sa jag :D

Så ja, hur ska hon göra?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 243
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 642
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 768
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 514
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka