Renoverings-hjälpen

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Scata
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 130
  • Visningar Visningar 5 824
Målat vardagsrum igår och idag (först spacklat kattriv... Morr...) och använt en färg som pappa tog med sig, Flügger Flutex Pro 7. Vilken grej alltså. Det blir så lätt, det blir så snyggt, jag har till och med skippat maskeringstejp och kunnat sparmåla som proffsen med bara pensel. Superbra täckning, torkar fort, lättarbetad.

Barnets sovrum målade jag förra året med färg från Byggmax och det var extremt mycket jobbigare.

Så i framtiden kommer jag definitivt investera i DYR färg. För det är så värt det, i arbetstid och stress.

Målat vardagsrum igår och idag (först spacklat kattriv... Morr...) och använt en färg som pappa tog med sig, Flügger Flutex Pro 7. Vilken grej alltså. Det blir så lätt, det blir så snyggt, jag har till och med skippat maskeringstejp och kunnat sparmåla som proffsen med bara pensel. Superbra täckning, torkar fort, lättarbetad.

Barnets sovrum målade jag förra året med färg från Byggmax och det var extremt mycket jobbigare.

Så i framtiden kommer jag definitivt investera i DYR färg. För det är så värt det, i arbetstid och stress.
Den enda billiga väggfärg som jag känner till som faktiskt också är riktigt bra är Rustas :) !

Rustas färg ÄR bra. Jag brukar måla med Jotun och är noga med att köpa kvalitetsfärg men nu senast skulle jag göra ett snabbt jobb och Rusta hade rätt nyans till bra pris. Färgen var lätt att jobba med, gav bra täckning och var så gott som luktfri :bow:
Ja, den är jättebra. Jag målade nyligen kök och anslutande hall med en jättefin grön nyans :) . Rusta har ju ofta rabatt på färg och tapeter också, och passar man på då blir priset riktigt bra!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
14 547
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 957
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka