Bukefalos 28 år!

rensa på Hästmänniska!

lewellyn

Trådstartare
Ett gäng spammare har postat vilt, verkar inte som om moderator har sett det än... snälla rensa bort sk*ten.
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Det går nog betydligt fortare att låta det gå triangla-vägen än att posta här. Verkar vara borta nu :)
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

jag orkade inte triangla alla trådar, det täckte nästan hela första sidan ju.
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Jag trianglade alla i morse, tog skit långtid då det måste vara 60 sekunder mellan trianglarna. Kanske man kan ändra den regeln för vad fyller den för funktion igentligen???

/B
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Men varför förklarade du inte i EN anmälan att hela Hästmänniska var spammat?;):D
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Ja precis, så brukar jag göra. Inte orkar man triangla tex alla inlägg av en användare ;P
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Jag trianglade väldigt mycket direkt när det kom ut.. Men inte allt eftersom jag då var tvungen att öppna tråden och se bilderna..:crazy:

Fast det var faktiskt 2 spammare :p
 
Sv: rensa på Hästmänniska!

Jag trianglade väldigt mycket direkt när det kom ut.. Men inte allt eftersom jag då var tvungen att öppna tråden och se bilderna..:crazy:

Fast det var faktiskt 2 spammare :p

Det spelar ju ingen roll, du tipsar bara moderatorerna om att kolla Hästmänniska:laugh:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
572
Senast: Rie
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Murphy
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 999
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp