repgrimma..

paradox

Trådstartare
repgrimman från b**jes. den blåa. är den för mjuk för att vara "godkänd för NH" (var snälla å häng inte upp er på det uttrycket)

Jag har 2 repgrimmor från börjes som jag anser fungerar mkt bra, tycker att de är ngt stora över mulen men det går ju att knyta om isf. Har jmf med andra knutna repgrimmor och tycker att det inte är ngn större skillnad förutom då passformen.

Den är väldigt mjuk, men nog tycker jag att den har funkat bra, har iofs köpt en lite styvare nu, men såå stor skillnad märks inte, kanske att den styvare är "lite mer att köra med".

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 194
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur