Bukefalos 28 år!

H

Hessen

Mycket gnagare här inne ;)

Undrar om det finns några reptil-ägare här. Jag själv har just nu två gecko ödlor, har haft även två ormar som jag var tvungen att göra mig av med pga platsbrist.

Vad har ni för dinosaurier? :D

image.asp
 
Sv: Reptiler?

Snyggingar!

Så söt med katten!

Såg att bilden inte lyckades laddas upp, här kommer en.

extimg.asp
 
Sv: Reptiler?

Det verkar som om sidan eventuellt inte tillåter direktlänkning, men jag fick upp en bild på en jättefin Dabbis, testa att klicka här:
http://img151.imageshack.us/i/dsc00306jq.jpg/

Vad gul den är! Brukar de vara så vackert gula? Tycker de jag har sett oftast mest varit bruna.
Är det som med skäggisar att de blir gulare (eller ja skäggisar blir mog mer oragea) när de är glada och pigga?
 
Senast ändrad:
Sv: Reptiler?

Efter att läst lite mer på sidan, så var man visst tvungen att va medlem. Har alltid använt den sidan innan, men var väldigt länge sen!

Fast du lyckades plocka fram bilden! :D
Han har väldigt klar färg, vanligast kan nog va att dem är brunaktiga. Finns även röda!

Tyvärr är han inte handtam, men han äter ur handen! :D

Rudolph blir gulare ju högre hans kroppvärme blir.
Har han legat och sovit nån dag, så ser han mer gul/grön ut och väldigt svaga färger.
 

Liknande trådar

Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: vinkelina
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 250
Övr. Djur Vi har under många år haft råttor som sonen älskar. Han matar dom gärna och varje morgon går han dit direkt och varje kväll säger han...
2
Svar
23
· Visningar
2 615
Ekonomi & Juridik Hej! Har hyrt ett stall med 2 boxar i 9 månaders tid, där det nu visat sig att boxstorlekarna är mycket mindre än ägaren sagt, så pass...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp