Resa till Rom

Fille

Trådstartare
bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?
 
bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?
Det beror på. Om man är som mig som typ svimmar när det är för varmt så bör man ju undvika sommarmånaderna.
Jag föredrar vår eller höst.
I alla fall om det är sevärdheter man vill se.
 
Det beror på. Om man är som mig som typ svimmar när det är för varmt så bör man ju undvika sommarmånaderna.
Jag föredrar vår eller höst.
I alla fall om det är sevärdheter man vill se.

Jag tänkte i detta läge på vinterhalvåret, antar att det är lite svalare?
 

Liknande trådar

Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
951
Senast: ii-ssa
·
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Stinaelin
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
643
Senast: MiaMia
·
Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 364
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp