Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ägnat lite tid åt att rota i gamla tävlingsresultat för Senioren. På nätet går det att hitta resultat från 2001 och framåt på ridsportportalen.se . Det året var Senioren 9 år. På den sajten går det att hitta resultat för honom ända tills han var 15 år, d.v.s. till 2007. Men det verkar som om han efter det har fortsatt på en lägre nivå för jag hittade en resultatlista från en ridklubb 2009, där han var med. Men som sagt så hittar jag inga samlade resultat efter 2007. Jag hittar heller inga resultat från före 2001 och kan inte hitta några uppgifter om att han ridits av Peter Eriksson, så det kan jag varken få bekräftat eller dementerat. Däremot har han ridits av Fredrik Jönsson på samma tävlingar som Peter och andra kända ryttare varit med på. Sen så har han tydligen varit i Spanien också.

Edit: Han är omnämnd i DN också :)

Och så här lever den fräscha 25-åringen idag, när han inte bär runt på någon nybörjare.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp