Resegarderob som handbagage

Ja, den var fin! Min klänning hade dock absolut inte rymts i den, men för tunnare plagg fungerar den säkert bra :).
Jag blir nyfiken, vad är detta för klänning som tar så stor plats? Kan du inte vika ihop den i en mindre väska och sen stryka den vid ankomst? Eller är det en krinolin?
 
Jag blir nyfiken, vad är detta för klänning som tar så stor plats? Kan du inte vika ihop den i en mindre väska och sen stryka den vid ankomst? Eller är det en krinolin?
Som jag redan skrivit i tråden så hittade min make en lösning (och jag har redan kommit hem igen från resan) så för min del är det lugnt. Och givetvis hade jag lyckats klura ut själv att jag kunde vika ihop den och sedan stryka om det vore så att klänningen tålde det ;).

Klänningen är midilång med mycket tyg i kjolen. Tyget är African wax - får icke utsättas för någon form av värme. Man handtvättar kallt och hängtorkar, går varken att kema eller stryka.

Klänningen:

49676393_374008503361603_4145351405869203456_n-jpg.23483
 
Som jag redan skrivit i tråden så hittade min make en lösning (och jag har redan kommit hem igen från resan) så för min del är det lugnt. Och givetvis hade jag lyckats klura ut själv att jag kunde vika ihop den och sedan stryka om det vore så att klänningen tålde det ;).

Klänningen är midilång med mycket tyg i kjolen. Tyget är African wax - får icke utsättas för någon form av värme. Man handtvättar kallt och hängtorkar, går varken att kema eller stryka.

Klänningen:

49676393_374008503361603_4145351405869203456_n-jpg.23483
Så snygg! :love:
 
Som jag redan skrivit i tråden så hittade min make en lösning (och jag har redan kommit hem igen från resan) så för min del är det lugnt. Och givetvis hade jag lyckats klura ut själv att jag kunde vika ihop den och sedan stryka om det vore så att klänningen tålde det ;).

Klänningen är midilång med mycket tyg i kjolen. Tyget är African wax - får icke utsättas för någon form av värme. Man handtvättar kallt och hängtorkar, går varken att kema eller stryka.

Klänningen:

49676393_374008503361603_4145351405869203456_n-jpg.23483
SÅÅÅÅ fin!!!! Och jag hade ju helt missat att resan had been and gone...... Förlåt!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 481
Senast: Paddington
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
  • Artikel
Dagbok Efter 40 minuter i telefonkö, hos sjukresor När ska du åka? 8.40 och ska vara där för incheckning 2 1/2 timme tidigare. Hur dags...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: IngelaH
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 771
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp