Reservdelar till träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 777
M

MaLu

Jag har ett kandar från jacson, Leonardo heter det väl... Nu har jag lyckats slarva bort/tappa hylsan som sitter på tillbakaknäppningen. Någon som vet om man kan få tag i "reservdelar" till träns någon stans? jag försökte maila till en adress jag hittade på www.jacson.se Men det verkar inte fungera. Den sidan är väl inte uppdaterad på ett tag heller. Någon som vet om det finns en mer aktuell sida från Jacson?

malu

Sv: Reservdelar till träns?

Ridsport butiker brukar att ha reserv delar som dem säljer (inte alla då tyvärr). Annars så kan du alltid surfa på nätet - efter butiker som tar in Jacson produkter och fråga dem efter delen som fattas till ditt träns, har du tur så kan det hända att dem hjälper dig. Dem har iallafall kontakt infon till Jacson även om deras sida inte fungerar. /Nat

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 675
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 480
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 847
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka