R
Raderad medlem 68338
Vågar inte åka dit själv första gångenvar livrädd en dag i Marocko... hahaa
Det är helt olika resmål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vågar inte åka dit själv första gångenvar livrädd en dag i Marocko... hahaa
Jag köpte den nu sedan jag blivit bestulen tre gånger på rätt kort tid. Innan dess har jag aldrig ens funderat på saken.
Nu hoppas jag att jag lyckas fatta att det är enklare för mig att stänga den här nya väskan på rätt sätt, än att förlora mitt bankkort stup i kvarten.
Jag köpte den här https://www.pickpack.se/vardesaksfo...ska-pacsafe-metrosafe-ls200-anti-theft-shou-2Vilken modell köpte du? Det är ju det också.. vad som är bäst och vilket sammanhang man använder den mest i.
Oj jag trodde inte att man kunde skimma kontokort och sånt utan att det används. Det var en bra lärdom.Jag köpte den här https://www.pickpack.se/vardesaksfo...ska-pacsafe-metrosafe-ls200-anti-theft-shou-2
Jag har inte grubblat jättemycket på vad jag behöver, utan köpte helt enkelt en väska som liknar de axelremsväskor jag brukar ha, men som förhoppningsvis är lite svårare för en tjuv att fiska upp mina saker ur när det tex är trångt på bussen på natten och jag är berusad och ouppmärksam. Det är i sådana situationer jag har blivit bestulen ett par gånger rätt nyligen. Och så har väskan ett skydd mot skimning. Mitt kort blev skimmat i våras i Berlin, så det verkar vara en bra grej att ha skydd mot det.
Jag köpte den här https://www.pickpack.se/vardesaksfo...ska-pacsafe-metrosafe-ls200-anti-theft-shou-2
Jag har inte grubblat jättemycket på vad jag behöver, utan köpte helt enkelt en väska som liknar de axelremsväskor jag brukar ha, men som förhoppningsvis är lite svårare för en tjuv att fiska upp mina saker ur när det tex är trångt på bussen på natten och jag är berusad och ouppmärksam. Det är i sådana situationer jag har blivit bestulen ett par gånger rätt nyligen. Och så har väskan ett skydd mot skimning. Mitt kort blev skimmat i våras i Berlin, så det verkar vara en bra grej att ha skydd mot det.
Skummisarna kan ha någon apparat som distansskimmar kort på lite avstånd typ som kortavläsare man håller upp kort mot, tror jag.Oj jag trodde inte att man kunde skimma kontokort och sånt utan att det används. Det var en bra lärdom.
Om en vecka åker vi till Australien, Melbourne, i en v. Vi ska i huvudsak jobba. Men lite ledigt får vi.
Ska bli jättekul! Jag har aldrig varit i AU men alltid velat.
Fasar dock den långa resan iom både trasig kropp, oförmåga att sova så och uttråkning.
Men det får vara värt det!
Australien är fantastiskt!
Jag bävar dock också över lång resa... Åker ju till NZ nästa vecka och det är ju så jävla långt![]()
Vi hade tänkt åka dit också när vi ändå är i AU. Men vi hinner fasen inte nu, för mkt jobb.
Vi satsar på nästa år istället. Så kom gärna med tips efter du varit där!
Har du varit i Melbourne?
Februari (ffa den sista halvan) är en av de bästa månaderna att vara i Dubai sett till klimat, men mycket mer än så kan jag inte säga tyvärr!Bali, Sri Lanka, Dubai eller annat resmål i Februari?
Tack! Nu lutar det åt Dominikanska Republiken!Februari (ffa den sista halvan) är en av de bästa månaderna att vara i Dubai sett till klimat, men mycket mer än så kan jag inte säga tyvärr!
Jag krisade hela tiden på konferens i Münchan för nåt år sen. Det är kört.Jag gör ett kort stopp i München om några veckor. Om någon har ett bra restaurangtips mottages det med tacksamhet.
Jag krisade hela tiden på konferens i Münchan för nåt år sen. Det är kört.![]()